Eyka Xxein.
Hello !


A small girl with a big dream ♥



Entries About Linkies


Tagboard


Credits
Template : Diana Adriana
Basecode : Dinie Hanani
Intan Aqilah
Best view : Google Chrome

semester break end soon
Monday 8 June 2015 | 10:48 | 0 Awesome People
Assalamualaikum and very good morning (since its 1.08 am)
haha idk why i been so rajin to typing this entry at this early morning , maybe its bcs aku nak habiskan kuota data kot sebab buat pas midnight 2gb hhehehe well i miss my blogger's life a few years ago when i really really loves to update an entry , 2 3 story in one day , i wrote everythings about my life ! my life , my family , my friends , about my love , even my cats !!hmm but well puberty did well *tetiba* hahaha well semua benda sekarang kalau boleh nak berubah , hm like this social network . dulu myspace , then facebook , goes to blog & now yah i only active on my instagram (eykaaxein) *promote* , and and mybe its bcs i am a full time student now so idont have a time to berjinak jinak bermanja manja dengan benda ni semua (berlagak macam prime minister busy kooo) takdelah , tapi betulah bila dah jd student kan kau nak mengadap assignment kau , quiz & test & exam , its so hard for me now to bahagi bahagi masa sebab memang dari dulu tak pandai nak divide my time :(( so failed :((


well , berbaki tak lebih 2 weeks lg cuti semester , 20 hb will going back to my poly & yeah saddest part tak dapat sambut puasa dengan mak ayah serious paling sakit paling sedih sebab mak ayah cuma tinggal berdua dekat rumah :(( huwaa kalaulah poli tu dengan rumah 5 minit je kan best boleh stay rumah takpayah nak menyewa memasak pe semua :(( I need my mak ayah :( siapa ntah nak kejut sahur nanti sebab sebab ayah yang selalu kejut bangun sahur :') em bersabar dan bertababahlah hati ,
Kata nak berdikari kan , so this is your opportunity to be independent by yourself lah girl . Kata dah besar , dah 19 years old kot so i should do everythings by my own wthout asking for a help by anyone >,<  kalau dah pandai berdikari , mom & dad must be proud of me well well their little babygirl dah besar boleh jaga diri sendiri berdikari by her own . And , I really really hope that i will survive my life & surrounded by a good people around me ,

So , Salam Ramadhan Al-Mubarak to my followers and to all muslims all over the world . Hug and kiss from pengg <3
Assalamualaikum ,



Old things